Om Klubben

Medlemskap i Lørenskog Quilteklubb koster pr. 2024 kr. 300,- i året.
Du er hjertelig velkommen til å komme som gjest hos oss.
Gjester betaler inngangspenger kr. 50.- eller 100.-.avhengig av hvilket program vi har den kvelden.

Lørenskog Quilteklubb har konto 1286.51.68576 og Vipps#13777

Vi ønsker alle quilteinteresserte fra Lørenskog og omegn velkommen til våre møtedager.
Vi tar opp forskjellige temaer som er av interesse for både erfarne og litt mindre erfarne quiltere.
Vi gir hverandre råd og veiledning, og sist men ikke minst, vi får en mengde inspirasjon.
Vi møtes en onsdag i måneden kl. 19.00 i Skårer Kirke,
inngang D ved parkeringsplassen, innkjøring fra Løkenåsveien.

1. Formål: Formålet er å samle quilteinteresserte i en egen klubb, formidle kunnskap og styrke interessen for alle former for lappeteknikk, quilting og applikasjon.
  2. Organisasjonsform: LQK er en frittstående klubb, men kan samarbeide med Lørenskog Husflidslag, Norsk Quilteforbund og andre klubber med samme interesser.
  3. Arbeidsområder: Planlegge og arrangere medlemsmøter, turer, kurs, lørdagstreff etc. Planlegge og arrangere studieringer og utstillinger.
  4. Medlemmer: Alle med interesse for lappeteknikk kan være medlemmer av LQK.
    Medlemmer av LQK har førsterett til plass på kurs og andre arrangementer som klubben arrangerer. Kursavgiften er forskjellig for medlemmer og ikke-medlemmer. Kursavgiften og påmeldingsfrister avgjøres av styret for hvert kurs.
  5. Medlemskap: Medlemskap i Lørenskog quilteklubb går pr kalenderår. Årsmøtet vedtar endring av  medlemskontingenten.
  6. Arbeidsåret:  Klubbens regnskapsår følger kalenderåret. Arbeidsåret skal gå fra årsmøte til årsmøte. Årsmøtet holdes innen utgangen av februar.

Dette innlegget ble publisert i Om Klubben, Ukategorisert. Bokmerk permalenken.